Usługi

W czym mogę Ci pomóc?

Copywriting

Teksty na stronę internetową 

Tworzę teksty tak, aby najlepiej odpowiedzieć na potrzeby potencjalnych odbiorców. Wiem, co zrobić, aby “wejść w buty” Twojego klienta i przekazać mu mocne strony proponowanej usługi.

Artykuły blogowe

Systematyczna publikacja artykułów blogowych – to właśnie jeden z najlepszych sposobów na zaangażowanie obecnych klientów i zwrócenie uwagi grupy docelowej. Niestety mnogość zadań związanych z prowadzeniem firmy, często doprowadza do zlekceważenia tej szansy. Wspólnie ją wykorzystamy i doprowadzimy do lepszych rezultatów.

E-commerce 

Jak mogę Ci pomóc, kiedy prowadzisz sklep internetowy? W celu optymalizacji SEO stworzę dla Ciebie wartościowe treści opisów kategorii i produktów. Dzięki temu możesz liczyć na osiągnięcie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania po wpisaniu przez użytkowników konkretnej frazy.

Social Media

Facebook 

Jestem twórcą postów i grafik na potrzeby prowadzenia firmowych profili w Social Media. W celu zwiększenia grupy odbiorców – stosuję techniki takie, jak marketing szeptany na lokalnych grupach i tworzenie reklam (Facebook ADS).

Instagram

Rozwiązanie dedykowane głównie dla sklepów internetowych. Współpraca z influencerami pozwoli nam na zwiększenie zainteresowania Twoimi usługami i wzrost konwersji.

LinkedIn

Czy wiesz, że obecnie ponad 4 mln Polaków korzysta z tej platformy? To nowoczesne i wartościowe miejsce dla osób związanych z różnymi sektorami biznesu. Zapewniam Cię, że korzystanie z tej formy promocji swojej marki osobistej, naprawdę się opłaca!

SEO + Social Media

On-Site

Kompleksowe działanie obejmuje przede wszystkim przygotowanie strony internetowej do pozycjonowania. Na pozycję w Google ogromny wpływ mają bowiem aspekty, o które warto zadbać poprzez optymalizację witryny.

Off-Site

Na działania poza stroną, wpływających na pozycję w Google składa się między innymi pozyskiwanie linków. Obecnie wykorzystywane możliwości to link building na podstawie: katalogowania stron, systematycznego marketingu szeptanego oraz publikacji artykułów sponsorowanych.

Social Media 

Jak wiesz, to tylko jedno z wielu form kontaktu z grupą docelową. Warto, aby profile w mediach społecznościowych były systematycznie prowadzone, a informacje na nich aktualizowane.